Thursday, March 19, 2015

Support group kami hebat- Shaklee Johor Bahru

Assalam

Mungkin ramai tak tau, kami di Shaklee work as a group. Support each other. Hubungan kami dgn upline, sideline dan downline memang akrab.

Jadi, sangat penting untuk pilih group bisnes Shaklee yang betul. Yang dapat guide kita untuk teruskan bisnes ini. Pilih upline yang tak lepas tangan dan membantu kita untuk capai income 4-5angka.

Support group sangat penting utk memastikan kami sentiasa  setiap hari.

Group bimbingan kami di whatsapp, facebook, telegram sangat aktif. Disitu lah kami berbincang segalanya tentang bisnes Shaklee kami.

Selain dari itu, banyak kelas yang dilaksanakan untuk menambah ilmu tentang produk, skill marketing, planning dll. Tapi jgn risau, kalau yang jauh dari upline tu, masih boleh berbincang dan share ilmu melalui online.


Ni antara aktiviti kedua yg saya join. Yang first masa kelas kat branch pada 13/9/2013. Waktu tu baru je mulakan bisnes Shaklee. Bila dah pegi kelas tu, aura yg sy dpt tu memang lain macam. Terus sy pecut pada bulan tu.

Kelas kedua, masa kat rumah side line saya. Kami belajar pasal produk knowledge. Biasa la dah jual supplement, kena ada ilmu pasal supplement kn. Kelas2 macam ni memang penting, baru lah senang kita nak consult customer.


Semput2 pun tetap teruskan bentang topik saya
Antara ahli2 di bawah group saya Ammar Afiat Network yang hadir. Ade sorang yg dah balik dulu masa ni.

Ni antara kelas yang dibuat tahun lepas. Waktu ni saya baru pregnant Hadziq 5-6minggu. Dan waktu ni jugak,saya diserang asthma yang sangat teruk disebabkan saya jamah sepotong pelam kat rumah mak. Huhu. Pastu serik dah, taknak makan pelam lagi.

Waktu kelas ni, kami leader2 diberi task utk bentangkan topik2 yang dah dibagi2. Biasa lah, dah jadi leader, kena berani bercakap kat depan. Saya dengan tercungap2 bentangkan topik saya masa tu.


Antara yang hadir. Nak berjaya, kena rajin tuntut ilmu kan
Masing2 bawak laptop masing2 bagi memudahkan pembelajaran.
Yang ni kelas lain, utk refresh semangat dlm bisnes. Bincang planning.

Yang ni pulak, kelas basic blog yg dibuat kat rumah upline saya.

Saya memang dah ada blog sebelum ni, tapi tak lah aktif blogging. Rupanya baru saya tau, banyak lg function2 yang saya boleh guna dlm blog ni. Rugi betul tak mahirkan dari awal.


Penyampaian sijil penghargaan
Bersama sideline yang sama2 terima sijil, kak erdawaty
Bergambar bersama,master Malyana upline saya. Adik2 saya pun dah join Shaklee jugak tau

Kami sentiasa dihargai. Itulah satu yang saya suka tentang Shaklee.

Masa ni majlis recognition utk yg berjaya naik rank. Masa ni saya dah naik rank Senior Supervisor. Majlis ni bulan 12 aritu. Saya tengah pregnant 38minggu. Hehe


Best hadir kelas, kita dapat semangat baru
Hadziq temankan ummi kat kelas. Abg2 semua kt jb masa,ni

Yang latest, saya hadir kelas Bangkit utk planning cycle baru. Kelas ni kat Faizland, Bangi. Kebetulan malam tu ada dinner yang saya dipilih utk turut serta. Ambil peluang skali la pegi kelas kat sini.


Gambar dgn cik abg. Hadziq,tido masa,ni.hehe
Dapat power bank utk cabutan bertuah. Alhamdulillah
Bergambar dgn kak cery sebelum balik jb. Hehe

Malam tu kami ada eksklusif dinner dengan Presidential Master Shahreeza.

Inilah aktiviti saya yang latest bersama geng Shaklee.hehe..

Inilah yang buat saya seronok bershaklee. Ukhwah antara kami yg rapat. Yang baru nak mulakan bisnes Shaklee, jom join group Shaklee saya. Saya guide anda from zero to hero.

Wasap saya segera, 0177304264. Fast action fast result


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...