Wednesday, December 3, 2014

KISAH SAYA DENGAN VITAMIN C DAN VITAMIN E SHAKLEE

Assalam,

Hari ni saya nak cerita tentang vitamin yang tgh hot bulan ni iaitu vitamin C dan vitamin E

Saya ambil vitamin C ni dah lama. Masa berpantang anak ke-dua. Masa saya mula kenal Shaklee dan consume set berpantang dan menyusu Shaklee. Tujuannya bukan lah untuk kulit, tapi untuk antibodi badan. Tapi secara tak langsung, dapat jugak manfaat untuk kulit sebab vitamin c ni kan memang bagus untuk kulit

Alhamdulillah, bila consume Vitamin C ni, jarang lah kena penyakit. Kena lebih hati2, sebab bila kita menyusukan anak, anak tu memang rapat dgn kita. kalau tak jaga, nanti kecian jangkit kat baby pulak sakit kita kan.

Sejak amalan vitamin C ni, saya dah tak ada lagi masalah bersin2 dipagi hari. Kalau tak, lepas mandi je mesti bersin2 teruk. Huhu. Lagi satu,saya dah tak alah lagi pada habuk. Dulu masa kecik2,bila mengemas rumah, mesti bersin2 dan hidung jadi merah. Alhamdulillah, atas izin Allah jua

Ni la vitamin c pilihan saya. Kalau tengah tak sihat tu, patahkan 2, supaya vitamin ni lebih cepat bertindak


Vitamin E ni pulak, saya mula ambil masa dah mula jual Shaklee. Sebab vitamin E ni ramai peminat. Selalu customer yang repeat order vitamin E ni. Jadi saya pun nak cuba sendiri vitamin E ni. Memang best, kulit jadi lembut dan tak kasar lagi. Psss, vitamin ni bagus untuk lelaki jugak tau. orang panggil vitamin E ni vitamin cinta -)

Vitamin E: vitamin kulit + vitamin cinta


_________________________________________________________________________________
SAYA ADALAH PENGEDAR SHAKLEE BERDAFTAR 

Hubungi saya
SITI NORMAH HASAN (ID 890876) 
TEXT/ WHATSAPP 0177304264 
Facebook: Siti Normah Hasan
Fan Page: Ammar Afiat Online Shop

Penghantaran sekitar (COD) 
Labis, Segamat 
Chaah, Segamat 
Yong Peng, Batu Pahat 
Parit Raja, Batu Pahat 
UTHM, Batu Pahat 
Ayer Hitam, Batu Pahat 
Skudai,Tampoi Johor Bahru

Saya menyediakan ready-stok dan anda boleh mendapatkannya daripada saya.
Pengeposan ke seluruh Malaysia

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...