Sunday, October 5, 2014

Kebaikan ESP Shaklee

Hari ini saya nak bercerita tentang kelebihan ESP Shaklee ni. Kalau korang perasan, ESp ni ada dalam kebanyakan set Shaklee. Terlalu macam2 kelebihan . Dan kalau korang ambil ESP secara konsisten, macam2 kelebihan yang korang akan dapat. Tapi mestilah ambil masa cikit, takdelah terus berubah sekelip mata kan.

ESP Shaklee merupakan sumber protein biologi yang lengkap berasaskan tumbuhan yang secara semulajadi rendah lemak, bebas kolesterol dan kaya dengan asid amino penting.

Meh kita tengok apa yang terkandung dalam ESP Shaklee ni



KENAPA ORANG TERCARI2 ESP NI??


esp shaklee


Fakta ringkas ESP:
Protein  amat penting  dalam diet harian kita. Salah satu sumber protein boleh didapati dalam ESP. Ia merupakan minuman berkhasiat, sumber lengkap protein secara biologi yang bermutu paling tinggi yang dihasilkan dari kacang soya. 

ESP memberi tenaga yang berpanjangan dan membaikpulih sel-sel dan tisu-tisu yang rosak.


ESP mengandungi 14 gram protein soya BUKAN GMO berkualiti tinggi

ESP Diproses dengan air (bukan dengan bahan kimia) bagi mengekalkan sumber semula jadi isoflavones seperti genistein dan daidzein.


ESP tidak mengandungi kolesterol dan laktosa.


 Ia mengandungi semua asid-asid amino yang diperlukan oleh tubuh anda bagi mengekal tisu-tisu yang sihat, termasuk 9 asid amino penting yang tidak dapat dihasilkan oleh tubuh dengan sendirinya.


Produk Protein Soya ini adalah sumber-sumber kalsium dan zat besi yang baik. Selain itu ia tidak mengandungi perisa tiruan, pemanis, pewarna dan bahan pengawet


Dalam ESP, glucosenya dilepas ke dlm darah sedikit demi sedikit (indeks glisemik rendah).. jadi ia mengawal paras gula dan tenaga yg dibekalkan berpanjangan..



PERBEZAAN ESP SHAKLEE DENGAN JENAMA YANG LAIN

Tahukah anda kebanyakan jenama soya di pasaran dibasuh menggunakan alkohol sebelum diproses.Alkohol ini menyebabkan isoflavanes didalam soya termusnah. Sedangkan isoflavanes ini lah yang penting dalam pencegahan kanser. Jadi kalau ada yang kata makan soya punca kanser, memanglah betul sebab soya yang dah diproses dah tiada khasiat isoflavanes . Berbeza dengan ESP Shaklee. Soya Shaklee dibasuh menggunakan air untuk mengekalkan isoflavanes, genistein dan daidzein dan juga keseluruhan kebaikan soya. 

(Genistein-mengekang pertumbuhan kanser.memusnahkan radikal bebas.Baik untuk pemulihan uterus,ovari,menopos,
Diadzein- anti tumor,pankreas,anti estrogern berguna untuk wanita menopos)



SIAPA YANG PERLUKAN ESP?

esp shaklee


Haa.. Sekarang dah tahu kan kenapa ESP ni best dan semua orang sukakannya. Nak cuba ESP? Dapatkan dari saya, pengedar Shaklee yang sah anda =)
_________________________________________________________________________________
SAYA ADALAH PENGEDAR SHAKLEE BERDAFTAR 


Hubungi saya

SITI NORMAH HASAN (ID 890876) 
TEXT/ WHATSAPP 0177304264 
Facebook: Siti Normah Hasan
Fan Page: Ammar Afiat Online Shop

Penghantaran sekitar (COD) 

Labis, Segamat 
Chaah, Segamat 
Yong Peng, Batu Pahat 
Parit Raja, Batu Pahat 
UTHM, Batu Pahat 
Ayer Hitam, Batu Pahat 
Skudai,Tampoi Johor Bahru

Saya menyediakan ready-stok dan anda boleh mendapatkannya daripada saya.

Pengeposan ke seluruh Malaysia

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...