Thursday, October 9, 2014

Resepi ESP

Sempena promo ESP bulan Oktober 2014 ni, tiap hari tiap masa asyik ingat ESP je. Hehehe

Yela, memang tak dinafikan ESP ni memang best sgt. Masa tahun 2011 dulu saya ada ambil, tapi tak konsisten. Saya mula ambil secara konsisten start 2013. Kira dah setahun la ambil konsisten. 

Memang nampak perbezaannya setelah consume secara konsisten. Especially utk kulit. Sebab tu la ramai orang suka ESP ni kan. Kulit makin cantik dan gebu. Hehe

Bila tiap2 hari minum, mesti la kita nak pelbagaikan resepi setiap hari

Resepi favourite saya mestilah ESP+milo+cinch shake. Bila minum tu memang rasa kenyang sangat.

Tapi sejak pregnant ni,saya tukar resepi ESP+milo+cereal. Tak tau la apesal suka sangat kat cereal skrg. Hehe. Tapi tetap sedap tau. SEDAP DAN KENYANG

Ok, jom tengok antara resepi lain yang kita boleh bancuh dgn ESP.


Resepi2 ESP

Cara nak bancuh ESP

Cara2nya
1-Sediakan air suam/sejuk (jgn bancuh dgn air mendidih, nanti protein boleh rosak)
2-Masukkan ESP + minuman kegemaran anda dalam shaker
3-Tutup penutup, shake@goncang dan sedia utk diminum =)

Senang je kan. hehehe. Dah ambil ESP xpayah breakfast pun xpe. Sbb mmg kenyang n rasa FULL je


Ok, nak tengok resepi lain:


ESP+Marigold Peel Fresh Guana

ESP+minuman berperisa susu

ESP+bliss Strawberry. nyum2..

ESP+susu strawberry

ESP+susu low fat

ESP+oren



ESP+nestum (ni yang favourite saya)

Macam2 kan kita boleh campur dengan ESP. Selamat mencuba resepi baru ye semua..


Nak dapatkan ESP boleh roger ai okehh...


(Gambar ikhsan by Google)

_________________________________________________________________________________
SAYA ADALAH PENGEDAR SHAKLEE BERDAFTAR 


Hubungi saya
SITI NORMAH HASAN (ID 890876) 
TEXT/ WHATSAPP 0177304264 
Facebook: Siti Normah Hasan
Fan Page: Ammar Afiat Online Shop

Penghantaran sekitar (COD) 
Labis, Segamat 
Chaah, Segamat 
Yong Peng, Batu Pahat 
Parit Raja, Batu Pahat 
UTHM, Batu Pahat 
Ayer Hitam, Batu Pahat 
Skudai,Tampoi Johor Bahru

Saya menyediakan ready-stok dan anda boleh mendapatkannya daripada saya.
Pengeposan ke seluruh Malaysia

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...